⚠ Αγαπητοί μας πελάτες, οι ηλεκτρονικές & τηλεφωνικές παραγγελίες αποστέλλονται κανονικά σε όλη την Ελλάδα.
Προσωρινά, το φυσικό μας κατάστημα λειτουργεί μόνο ως σημείο παραλαβής.

Υπηρεσία Αυτόματης Επαναποστολής

Τι είναι η Αυτόματη Επαναποστολή;

Για όλους εσάς που ψωνίζετε συγκεκριμένα προϊόντα για το μικρό μας φίλο ανά τακτά χρονικά διαστήματα, το Gatoskilo δημιούργησε την Υπηρεσία Αυτόματης Επαναποστολής! Η υπηρεσία αυτή είναι ο πιο εύκολος και άνετος τρόπος να λαμβάνετε τα προϊόντα που χρειάζεστε στην πόρτα σας, με βάση τη συχνότητα που σας εξυπηρετεί! Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να επιλέξετε το προϊόν και τη συχνότητα που επιθυμείτε να παραλαμβάνετε (πχ ανά 2 εβδομάδες, ανά 1 μήνα, ανά 6 μήνες κτλ) και εμείς στο Gatoskilo το φέρνουμε στην πόρτα σας κάθε φορά που το χρειάζεστε! Έτσι, αφήνετε εμάς να κανονίσουμε την παράδοση των προϊόντων και εσείς μπορείτε να περάσετε όμορφες και ξέγνοιαστες στιγμές με το μικρό μας φίλο!

 

Πώς εγγράφομαι;

Η διαδικασία για να κάνετε εγγραφή στην Υπηρεσία Αυτόματης Επαναποστολής είναι πολύ απλή και δεν περιέχει καμία δέσμευση από τη μεριά σας! Όταν φτάσει η ώρα να παραγγείλετε το προϊόν που επιθυμείτε, προτού το προσθέσετε στο καλάθι σας, επιλέξτε στην Αυτόματη Επαναποστολή κάθε πότε θέλετε να παραλαμβάνετε το προϊόν και στη συνέχεια προχωρήστε στο καλάθι σας για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας όπως θα κάνατε κανονικά. Με αυτό τον τρόπο πέρα από την τωρινή παραγγελία σας έχετε προγραμματίσει και τις επόμενες!

 

Και μετά τι θα συμβεί;

Αφού πραγματοποιήσετε εγγραφή στην υπηρεσία Αυτόματης Επαναποστολής, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να διαλέξετε το τρόπο επικοινωνίας που επιθυμείτε (τηλέφωνο ή email). Έτσι, 5 ημέρες πριν την προγραμματισμένη παράδοση είτε θα σας στείλουμε ειδοποίηση μέσω email είτε θα σας καλέσουμε στο τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει για να επιβεβαιώσουμε την αποστολή της. Εφόσον δεν επιθυμείτε κάποια αλλαγή στο πρόγραμμα παραδόσεων το προϊόν θα βρίσκεται στην πόρτα σας σε 5 ημέρες και ο μικρός μας φίλος θα μπορέσει να το απολαύσει ανενόχλητος!

 

Χρεώνομαι κάτι επιπλέον χρησιμοποιώντας την υπηρεσίας Αυτόματης Επαναποστολής;

Όχι, η υπηρεσία Αυτόματης Επαναποστολής είναι εντελώς δωρεάν! Συνεπώς, το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας θα είναι το ίδιο με αυτό που θα πληρώνατε εάν κάνατε την παραγγελία σας χειροκίνητα.

 

Τι κάνω εάν θέλω να ακυρώσω την επόμενη ή τις επόμενες προγραμματισμένες αποστολές μου ή αν θέλω να αλλάξω την ημέρα παράδοσης;

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας! Στο προγραμματισμένο email ή τηλέφωνο που θα λάβετε 5 ημέρες πριν την παράδοση της παραγγελίας σας μπορείτε να μας ζητήσετε να ακυρώσουμε αυτή ή κάθε επόμενη παράδοση καθώς επίσης και να αλλάξουμε την ημερομηνία αποστολής. Σκοπός μας είναι να κάνουμε την όλη διαδικασία πιο ξεκούραστη και ξέγνοιαστη για εσάς! Σε περίπτωση όμως που επιθυμείτε έτσι και αλλιώς να επικοινωνήσετε μαζί μας είναι χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε είτε καλώντας μας στο 211 8009722 είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

 

Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις προγραμματισμένες παραδόσεις μου;

Για να μπορέσετε να ενημερωθείτε για τις επόμενες προγραμματισμένες παραδόσεις σας, εφόσον έχετε λογαριασμό στο www.gatoskilo.gr, θα χρειαστεί να συνδεθείτε στο Λογαριασμό σας και να επιλέξετε «Αυτόματες Επαναποστολές» ή απλώς κάντε κλικ εδώ. Θα εμφανιστεί στην οθόνη σας η συχνότητα που έχετε επιλέξει να γίνονται οι παραδόσεις (πχ κάθε 2 εβδομάδες, κάθε 1 μήνα κτλ), πότε έγινε η πρώτη αποστολή, πότε είναι η επόμενη προγραμματισμένη αποστολή σας, πότε θα σας καλέσουμε για επιβεβαίωση και τέλος αν είναι ενεργές ή όχι οι προγραμματισμένες σας παραδόσεις. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε εύκολα και γρήγορα εάν το επιθυμείτε να απενεργοποιήσετε ή να ενεργοποιήσετε την επόμενή σας παράδοση και να έχετε πλήρη εικόνα του χρόνου παραδόσεων!

Σε περίπτωση που δεν έχετε λογαριασμό στο www.gatoskilo.gr για να ενημερωθείτε για τις προγραμματισμένες σας παραδόσεις θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 211 8009722 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Σας προτείνουμε για τη καλύτερη εξυπηρέτησή σας να δημιουργήσετε λογαριασμό στη σελίδα μας για να έχετε πρόσβαση όσες πληροφορίες χρειάζεστε εύκολα και γρήγορα!

 

Τι πρέπει να κάνω αν θέλω να αλλάξω κάτι στην παραγγελία μου (πχ να προσθέσω κάποιο αντικείμενο, να αλλάξω τροφή κτλ);

Στο email ή τηλέφωνο που θα λάβετε (ανάλογα με την επιθυμία που έχετε δηλώσει) 5 ημέρες πριν την παράδοση της παραγγελία σας θα μπορέσετε να πραγματοποιήσετε όποια αλλαγή επιθυμείτε! Εάν όμως θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας νωρίτερα είμαστε πάντα στη διάθεσή σας στο τηλέφωνο 211 800 9722.

 

Μπορώ να παραλάβω ο ίδιος/η ίδια οποιαδήποτε προγραμματισμένη παραγγελία μου από το κατάστημα;

Βεβαίως και μπορείτε! Είναι μεγάλη μας χαρά να σας γνωρίζουμε από κοντά και ειδικά όταν φέρνετε να γνωρίσουμε και τους μικρούς μας φίλους! Στο προγραμματισμένο email ή τηλέφωνο που θα λάβετε μπορείτε να μας δηλώσετε την επιθυμία σας να παραλάβετε από το κατάστημά μας και εμείς θα φροντίσουμε να έχουμε έτοιμη την παραγγελία σας όσο πιο σύντομα μπορούμε! Μπορείτε φυσικά πάντα να επικοινωνείτε μαζί μας είτε καλώντας μας στο 211 8009722 είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας σε περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας νωρίτερα.

 

Πώς μπορώ να πληρώσω για τις προγραμματισμένες μου παραγγελίες;

Ο προγραμματισμός των παραγγελιών δεν αλλάζει κάτι στη διαδικασία που ακολουθούσατε μέχρι τώρα πέρα από το ότι προσπαθούμε να διευκολύνουμε τις αγορές σας! Υπάρχουν διαθέσιμοι όλοι οι τρόποι πληρωμής (Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα, Κατάθεση στην Τράπεζα, Αντικαταβολή, Μετρητά στο Κατάστημα, PayPal) και έτσι μπορείτε να πληρώσετε κανονικά τις παραγγελίες σας με τον τρόπο που συνηθίζατε. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση πληρωμής μέσω κάρτας έπειτα από την προγραμματισμένη τηλεφωνική επικοινωνία μας, θα λάβετε ένα email με οδηγίες για το πως να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω κάρτας.